Yespass karta

YESPASS karta by vlastně mohla být jenom další zákaznickou kartou ve Vaší peněžence. Mohla by, ale není. Není navázána na jednu značku, ale umí toho mnohem více. Její originalita spočívá ve využívání odměn a výhod nejen ve vybraných prodejnách ENAPO a PRAMEN CZ, ale i u dalších partnerů programu.

Pouze jako zaregistrovaný člen YESPASS klubu můžete nakupovat za KLUBOVÉ CENY ve vybraných prodejnách ENAPO a PRAMEN CZ.  Za nákup s YESPASS kartou zaplatíte vždy mnohem méně. Navíc za každých 25 Kč nákupu získáváte 1 bod na Vaše osobní konto. Podmínkou pro získání bodů je minimální hodnota nákupu 50 Kč. Za nasbírané body si poté vybíráte ODMĚNY ZA VĚRNOST dle aktuálního stavu Vašeho bodového konta. Dalším bonusem jsou VÝHODY v podobě mimořádně výhodných nákupů, dárkových voucherů, pozvánek na partnerské akce apod.

Věrnostní kartu YESPASS získáte jednoduše na pokladně v prodejně ENAPO či PRAMEN CZ, kde běžně nakupujete. V okamžiku, kdy kartu obdržíte, máte automaticky nárok na YESPASS klubové ceny a také se Vám již od prvního nákupu načítají body na Vaše bodové konto. Pokud z nějakého důvodu nechcete plastovou kartu, je tu pro Vás karta virtuální. V tomto případě se nejprve zaregistrujte zde na webu. Následně Vám bude karta odeslána do elektronické peněženky ve Vašem mobilním zařízení.

Kartu uplatníte ve vybraných prodejnách potravin ENAPO ve Zlínském, Jihomoravském a Olomouckém kraji a také v celé síti potravin PRAMEN CZ.   Kompletní seznam zapojených prodejen ENAPO A PRAMEN CZ

Ano, může. Každá karta je opatřena unikátním kódem a je vázána na Vaše jméno a Vaše osobní konto v programu YESPASS. To znamená, že člen rodiny nebo jiná blízká osoba může využívat klubové ceny i sbírat body za nákupy, které se následně načítají na Vaše bodové konto. Ke každému účtu lze přiřadit až 5 dalších karet, např. pro členy rodiny, takže nemusíte svoji kartu nikomu půjčovat. Další kartu přiřadíte jednoduše po přihlášení do ve Vašeho účtu (Moje konto > Moje karty > Přidat další kartu k mému účtu).

Platnost YESPASS karty není časově omezená.

Ztracenou kartu nejprve zablokujte ve svém kontu (Moje konto). Po přihlášení v sekci Moje karty, vyberete ztracenou kartu a klikněte na tlačítko Zablokovat kartu. Poté si na pokladně v nejbližší prodejně vyžádejte novou kartu, s novým unikátním číslem, kterou následně přiřadíte k Vašemu účtu (Moje konto > Moje karty > Přidat další kartu k mému účtu). O nasbírané body a výhody nepřijdete. V případě, že nemáte přístup do Moje konto, kontaktujte naši zákaznickou linku 800 989 989.